dijous, 3 de maig del 2018

TERCER, PROVA DE LECTURA

Resultat d'imatges de LECTURA

En aquest espai, heu de contestar la pregunta 7 de la prova de lectura que hem fet. Pensau que heu d'escriure el nom i els llinatges, i el curs que feis, a baix de tot del text. 

Recomanaries la lectura d’aquesta novel·la? Raona la resposta al bloc de CATALÀ FÀCIL. Fes-ho abans de dia 10 de maig, amb un mínim de 5 línies, i acurant al màxim el llenguatge. Cada falta baixarà 0,5 punts la nota de la pregunta. 3 punts.

25 comentaris:

  1. Es un llibre que et marca molt, vius la història molt intensament perquè et deixa amb intriga del que pot passar en un futur o al llarg de la història. Es un llibre molt guapo, te fa mirar les coses amb altres ulls, altres maneres de pensar (tant amb tu mateixa com no), no només es mirar-te a un mirall i pensar com estiràs i com no, hi ha moltes coses apart d’aquesta...te pot dur a llocs molt dolents o moments molt desagradables.
    Alguns amics han viscut això de aprop i no es guapo veure com la teva filla cau amb la anorèxia o la bulímia...es un bon llibre per pensar i llegirto.

    Alba Morillo
    3r ESO

    ResponElimina
  2. M’ha encantat el llibre, de fet, m’ha agradat tant que me l'he rellegit dues vegades.
    El recoman moltíssim a les persones que els hi agraden els llibres més d'adolescents...
    Un pic que el començes has de seguir fins el final, perquè t'enganxa molt. Hi ha un poc de misteri, humor, amor... molts de sentiments dins un mateix llibre, una bonica historia de una jove adolescent.
    Si el vols començar a llegir, te'l recoman ja que entreten molt.

    Esperança Ginard Amores
    3r ESO

    ResponElimina
  3. Retrum
    Aquest llibre al principi en pareixia avorrit i fora entrenament ni tants sols intriga, però amb del temps i les pàgines, ma anat agradant, la historia al pas del temps es fa mes emocionant, et fiques dins el paper del personatge de colcuna manera. Quant acabaves un capítol estaies amb l'intriga del que passarà al pròxim.

    Antoni Hernàndez Pascual
    3r ESO

    ResponElimina
  4. "Ara que estem junts" és un llibre fàcil de llegir, per al meu gust massa fàcil. Explica la història ràpid, boten els anys, sense detall. Al principi és molt difícil enganxar-se, i quan finalment t'agrada, ja quasi ha acabat. M'ha agradat la història però no com l'ha contat. El recomanaria per persones que li agrada llegir un llibre en poc temps i fora massa detall, a mi personalment m'agraden més els llibres llargs, que et conten cada cosa que passa i com ha passat. Però en conclusió era bastant interessant, però per al meu gust massa incomplet.

    Valentina Licini Boaretto
    3r ESO

    ResponElimina
  5. Recomanaria aquest llibre si t'agraden les històries tenebroses, ja que és un llibre basat en la mort d'una persona, i des d’aquest moment comencen a passar moltes coses.

    Personalment, no em llegiria aquest llibre una altra vegada, però sí que tinc curiositat per llegir la pròxima novel·la.


    Hugo Camps
    3r ESO

    ResponElimina
  6. Personalment sí recomanaria la lectura del llibre L’home dels ulls grisos perquè m’ha agradat bastant, m’ha enganxat molt, tot i que he tingut una petita decepció ja que em pensava que contaria més històries de la seva vida secreta fent d’espia, pero no a estat del tot així. Des del meu punt de vista n’Antoni López Massó s’ha centrat massa amb la vida actual d’en Tomàs Ribes Cot (l’espia) i aquest fet a produït que no m’acabi d’agradar del tot el llibre.

    Bernat Matemales
    3r ESO

    ResponElimina
  7. Jo personalment sí que recomanaria el llibre anomenat Retrum, ja que és basat amb una història que crec que agradaria a molta gent, ja que té uns punts que fan enganxar-te. Jo no sóc una persona que li agradi molt llegir, però havia de llegir aquest llibre mig obligat i a partir de la pàgina cent, el llibre comença a ser molt interessant i des aquell moment vaig començar a enganxar-me i llegia més de cent pàgines cada dia, i si no en llegia més, era perquè el temps no em deixava. El final, és un poc mal entendre, jo vaig haver de llegir una part dos pics perquè no m'havia adonat de que era el que llegia, però va merèixer molt la pena ja que era la millor part del llibre.

    Gerard Lliteres Gonzalez
    3r ESO

    ResponElimina
  8. La meva opinió es que trob que el llibre ha estat divertit per que casi mai un llibre m'agradat tant com aquest ja que les història podria ser real. Ademes es un llibre que podria llegir tothom tan com adults com joves. Si t'agraden les històries de por i de aventures aquest es el teu llibre ja que la història està basada en cementeris, morts i esperits. A part que el final ma deixat un poc retxat per que no acaba com els altres llibres sinó que et deixa amb una mort inesperada. M’agradaria llegir el següent llibre i aíxi acabar la història o racoman a tothom.


    Artur Aragón Nicolau
    3r ESO

    ResponElimina
  9. Jo he llegit el llibre L'home dels ulls grisos de n'Antoni López Massó:

    Jo recoman aquest llibre per persones que els hi agradi el tema de detectius un poc d'història i aquestes coses, per què xerra sobre la Guerra Civil Espanyola i aquests temes. No és per a menors de 12 anys diria jo, perquè a un nin de deu anys no li interessaria molt llegir-ho. Perquè no l'entendria i no els agradaria, però a la gent interessada per llibres de crims està bé, i també el missatge que transmet és un missatge bo i profund. Jo el recoman per aquesta gent indecisa que li agraden les novel·les policíaques, és un bon llibre.

    Jose Mouzo Contreras

    3er ESO

    ResponElimina
  10. Aquest llibre no m’ha agradat gaire. Ha estat un llibre que no m’ha enganxat tant com altres. Tot i així, pens que el tema d’aquest llibre és molt interessant i pots aprendre moltes coses. És un llibre que no em tornaria a llegir però em qued amb la reflexió damunt el tema de l’anorèxia i la bulímia

    Isabel Moll Moreno
    3r ESO

    ResponElimina
  11. Jo vaig llegir "Voldira que fossis tu" el llibre tracta sobre un història romàntica entre adolescents. El recoman-ho a totes les persones que els agrada llegir tant romansos com comèdies, però més cap als joves que els adults, ja que la trama està més pensada per nosaltres. L'únic inconvenient que trob del llibre es que abans de que acabis de llegir-lo pots intuir el final, però per altre banda és un llibre molt entretingut i molt divertit que de cada capítol que acabes ja tens ganes de començar l'altre.

    Maria Flaquer Danús

    3r ESO

    ResponElimina
  12. Per jo, sincerament recomanaria el llibre per la gent que li agrada molt l'espionatje o coses basades amb recopilar informació. A mi m'ha agradat molt el llibre perquè m'emocionen les coses que estiguin relacionades amb el misteri...
    Sebastià Capó Bernad
    3r ESO

    ResponElimina
  13. Des del meu punt de vista, Voldria que fossis tu és un molt bon llibre, sobretot si t’agraden les històries d’amor. A més, també té una part de misteri, que fa que el llibre sigui més interessant, ja que al principi no se sap qui és la persona que envia els missatges a la protagonista, na Bea.


    3rESO
    Jordi Barbon Matamalas
    04/05/2018

    ResponElimina
  14. Jo recoman el llibre “Bitllet d’anada i tornada” a aquelles persones que hi estiguin interessades, ja que és molt entretingut i ens mostra dos trastorns alimentaris (anorèxia i bulímia) que avui en dia molta gent les pateix, degut a que es dona molta impotància a l’aspecte físic. També el recomanaria, perquè mostra les conseqüències que provoquen aquestes malalties i a més ho aconsellaria a les persones que pateixen algun trastorn alimentari perquè així poden reflexionar del llibre i poden creure amb ells mateixos de què tot és possible per solucionar aquesta malaltia.

    Jaume Massanet
    3r ESO

    ResponElimina
  15. Recomano totalment aquest llibre (voldria que fossis tu) si t'agraden les històries d'amor adolescent. És un llibre que des del primer moment et té atent al mínim detall i fa que no vulguis deixar de llegir-lo. Res negatiu a dir, tot estava molt ben explicat i era bo d'entendre.

    Inés Rosselló
    3r d'ESO

    ResponElimina
  16. El llibre “voldria que fossis tu” de Lorenza Bernardi es una novel·la romàntica.
    M’ha agradat molt ja que es un llibre on hi ha humor, amor...

    Recomanaria el llibre 100% a tot tipus de públic pero crec que es mes per adolescents, ja que es una historia on els protagonistes son adolecents.

    Roser Artigues Flaquer
    3r ESO

    ResponElimina
  17. Personalment jo recomanaria aquest llibre a n’els adolacents perquè és un llibre molt interessant on passen moltes coses diferents, també xerra un poc sobre l'amor, el misteri, la diversió i el més important per jo, la intriga. Perquè pens que és molt important que un llibre et fagi sentir intriga pel que passarà, perquè així et té enganchat fins l'últim moment. També és un bon llibre perquè acaba amb un bon final per aquest fet, és un llibre fàcil d'enganchar-te i fàcil de llegir.

    Núria Rosselló Escamilla
    3r ESO

    ResponElimina
  18. Jo recomanaria aquest llibre a persones com jo, que els agradi el misteri, i sobretot, que els agradi les històries d'amor. Per llegir aquest llibre no has de ser una persona que hagi llegit molt de llibres, perquè és molt fàcil de llegir, té llegeixes el llibre amb molt poc dies, no perquè sigui curt sinó perquè és molt interessant.

    Mariona Caba Massanet
    3r ESO

    ResponElimina
  19. Gabriel Revilla Miranda7 de maig del 2018, a les 16:59

    Jo he llegit el llibre titulat Retrum. Personalment el llibre no m'ha agradat gaire, però a les persones que estan interessades en el tema de la mort i les coses sobrenaturals els pot atreure i els pot agradar molt. També és veritat que a mesura que el llibre avançava, em va començar a agradar un poquet més perquè la història que contava el protagonista i les coses que li passaven em van cridar l'atenció. Jo el recomanaria a les persones que els agrada aquest tipus de llibres però sincerament no el atornaria a llegir.

    Ignacio Gabriel Revilla Miranda
    3r ESO

    ResponElimina
  20. Antoni Hernàndez Pascual7 de maig del 2018, a les 18:19

    Retrum
    Aquest llibre al principi em pareixia avorrit i li mancava entreteniment; ni tan sols hi ha intriga. Però amb el pas del temps i a mesura que girava les pàgines, m'ha anat agradant ja que la història es torna més emocionant. D'alguna manera et fiques dins el paper del personatge. Quan acabaves un capítol estaves amb la intriga d'allò que passaria al pròxim.

    Antoni Hernàndez Pascual
    3r ESO

    ResponElimina
  21. Billet d’anada i tornada

    Apuest és el llibre que jo vaig triar per llegir durant el segon trimestre. El llibre tracta sobre una noia que sufreix anorexia nerviosa i a causa d’aixó ha de ser ingresada a un hospital per poder-se curar. Allá coneix a altares noies, tambe amb bulímia i anorèxia.
    Aquest llibre el recomanaria a la gent a la cual esta acompletjada amb el seu cos, per que s’adonguin compte de com poden acabar si juguen amb la seva salut.

    Yolanda Guzmán Valiente
    3rESO

    ResponElimina
  22. Bé jo he llegit el llibre Retrum d'en Francesc Miralles. A jo el llibre, no m'ha agradat gaire, és més , a jo m'ha aburrit des del primer dia que el vaig començar, així que recomanaria el llibre a gent que li agradi molt la lectura. A jo, també el llibre m'ha pesat un poc massa, ja que té 316 pàgines, i com ja he dit, a una persona que no li agradi llegir, com jo, aquest llibre se li pot fer pesat. El derrer que he de dir, és que hi ha hagut gent de sa classe que no li agrada llegit, i aquest llibre l'hi ha agradat, així que per gusts colors.

    Joan Ramon Tous Riera

    3r ESO

    ResponElimina
  23. Jo recomanaria aquest llibre ja que si t'agrada l'intriga i la por se't farà molt divertit. Personalment, el recomanaria per a nins i nines majors de 12 anys ja que moltes de les coses que es mencionen en el llibre no ho entendrien si es tracta de lectors inferiors a aquesta edat. També, el llibre et va deixant amb intriga i fa que tenguis ganes de seguir llegint sobre tot quan comença a mencionar que escolta sorolls molt extranys i s’imagina esperits. Finalment, dir que a vegades el llibre es fa una mica pesat ja que es llarg. Però si t’agraden aquest tipus de llibres no tendràs cap tipus de problema per acabar-lo.

    Biel Souto
    3r ESO

    ResponElimina
  24. “Voldria que fossis tu”

    Personalment a mi, aquest llibre al principi em va encantar, però a mesura que va anar passant el temps em va arribar a avorrir.
    Si et passes tot el dia amb el mòbil xerrant amb algú, et recoman aquest llibre, ja que es basa en això. També crec que el llibre et mostra els pros i contres de l’ús del mòbil.
    També et diria, que si has tengut un rotllo amb algú des del mòbil hauries de llegir-lo, ja que aquest llibre es basa principalment amb això.

    Sergi Moll Bauzà
    3r ESO

    ResponElimina
  25. Jo recomeneria aquest llibre a la gent que li agrada el misteri i la intriga. A jo no m’ha agradat gaire pero el fet de que hi haigui intriga m’ha enganxat. No recomeneria aquest llibre a la gent menor de 13 anys perque hem supos que no ho entendrien perque hi ha alguna paraula o frase que es mal entenent. Jo el recomeneria si t’agrada llegir, perque es un llibre molt llarg. Pero si no t’agrada llegir t’acabaras cansant.

    Joan Pascual Ginard
    3r ESO

    ResponElimina